21 Temmuz 2010 Çarşamba

Evet yine STAJDAYIM:)

Uzun bir aradan sonra yeniden yaziyorum:) Tabi yazmama neden olan ne olabilir? Stajdayim ve cok sıkıldım ,yoruldum, o yuzden biraz mola vereyim dedim yazarak.Bu seneki stajımı uzun ugraslarim sonucu kabul oldugum  Sanovel İlaç' da yapiyorum .
kariyer.net den basvurdum ,hic adini bile bilmeden:) Tum umutlarim kesilmisti; herkes aradigini bulmustu,stajyerler staj bulmustu,firmalar stajyer bulmustu .Derken bir telefon , ben gorusmeye gittim ve alindim staja:)  Ama su an sorarsaniz pek is yapmiyorum cunku burda benim yapabilcegim bi is yok. Kendimi gelistirme amacli Visual Studio 2008 de XML le ,hangi ilactan ne kadar satildigini ,hangi ay hangisi ilacin en cok satildigini gosteren chartlar olusturuyorum. Yapamayinca burdakilere soruyorum.Aslinda iyi bir firma, Toksoz Holding e bagli. En sevdigim cikolata olan Tadelle bu holding e ait,Sanset Gıda bunyesi altinda:)

Bu seneki stajimi yaparken is hayatina baslamak istemedigimi anladim. Sabah 6.30 da uyanip aksam 19.00 da evde oluyorum ve cok yorucu oluyor. Anca eve gidince yemek ye ,televizyon izle ,banyo yap ,uyu .Baska bir sey yapamiyorum. Seneye okul bitince bir firmada ya da sirkette boyle calisip gencligimi heba etmek istemiyorum. Dusununce akademisyen olmanin avantajlarini fark ettim.Hocalarimdan biliyorum ne kadar rahat olduklarini .Bir kere 9 da basliyor mesai :) Ayrica haftada bir gun bos gunleri oluyor.Donem de maximum 2 ders veriyorlar , geri kalan zaman kendilerine ait oluyor. Boyle derken gidip  gezmiyorlar, kendi calismalarina ,iste makalelerine ,kendi akademik yasamina kaliyor. Aksam da 17.00 de bitiyor. Yazin calismak istege bagli ,2 ay tatilin de olabilir ,istersen yaz okulunda ders verip daha fazla para da kazanabilirsin. Ayrica donem boyunca yurtdisinda cesitli  universitelere konferansa gidebilirsin. Daha ne olsun.Sadece asistanlik evresi biraz zor. Cunku ogrenciler nedense asistanlari kucumsuyor ,bazi egosu yuksek olan ogrenciler hocam demiyor:) Bana komik geliyor bizim okulda asistana , Berk diyen cok var:)  Simdi haril haril master programlarini arastiriyorum.Bogazici en cok yapmak istedigim yer. Aslinda Avrupa 'da  da yapmak istiyorum ama onun arastirmalarina nerden baslaycagimi bilmiyorum ,sonucta 20 ulke var desek ,hepsinde 20 universite oldugunu desen ortalama, bakilmaz yani:) Ancak hocalardan ,bilenlerden yardim almak lazim.
Bakalim bu hayalimi gerceklestirebilcek miyim.Su an icin en buyuk is hayalim Işık Universitesi'nde akademisyen olmak:)

Dr.Özge KESKİN
Yrd.doç. dr. Özge KESKİN
Ass.Prof. Dr. Özge KESKİN
Prof.Dr.Özge KESKİN

heralde bu en sonuncusuna ulasmam icin daha 20 yilim var , 20 mi az mi yoksa ya bilemiyorum daha fazla da olabilir:)

3 yorum:

  1. sanovelde kalman dileğiyle çok iyi bi staj bulmuşsun=)

    YanıtlaSil
  2. Ufuk yaaa:) Ben diyorum akademisyen olmak istiyorum sen diosun Sanovel de kalman dilegiyle:)

    YanıtlaSil

Sen de yorum yap,blogum daha fazla okunsun:)